Lördag.

Eftersom alla i princip är på Elmia idag, vilket jag faktiskt hoppade över i år. Jag lägger hellre de 250 kr på något annat, kläder eller en träning hade passat bättre istället! För de som inte vet vad Elmia är, så är det en bilmässa. Men jag sitter istället i soffan och myser, samtidigt som jag pluggar! Faktiskt börjat med idrottsarbetet, det går ganska bra faktiskt! Men det kan ju vara att jag faktiskt nådde mina mål med det?! ;)
Men men, det är jättefint väder ute, och jag har inte ens klätt på mig än! Men jag ska plugga en stund till sen kanske ta en promenad! Eller kanske sätta mig på balkongen, få lite färg?! haha. Imorgon är det ju faktiskt upp jättetidigt igen, så det blir vila idag!
Sen vet jag inte vad som hänt med min blogg, eller vad det är som gör det!! Det fungerar inte längre att få ett mellanrum mellan styckena!?! Jättejobbigt ju!
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0