SATURDAY.

Nu börjar verkligen min träningsverk ifrån BodyCombatpasset igår komma! Undra hur mysig den är imorgon då?! Hm, men det går nog bra att hoppa ändå ;) Det är ju mest armarna, och jag ska ju rida med bena, hihi! Ja, som sagt hoppträning imorgon. Dock ingen aning om grupperna eller ngt, ingen som har faktiskt, då jag pratat med några stycken.


Men kan någon ge mig sommar, eller en resa?! Sådär att jag är borta tills den 3 juni?! :) Det hade varit skönt!


Men nu ska jag nog däremot sova snart, upp kvart i 6 imorgon. Frukost på eh?! Nej, för jag tror inte dom öppnar sju på helgen! :'(

/em.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror visst du fått mammas snygga kropp...grattis

2010-04-11 @ 19:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0