SÖNDAG.

Hm, varför har man så mycket att göra och så lite tid!? Jag hinner ju inte göra de saker som jag måste göra för att jag sagt att jag ska det! Usch! Men snart, om en timma åker jag in till stan för att plugga med Titti. Vi ska försöka få fram någon information om Kompassen, lycka till säger jag eftersom de inte ens hade några kontaktuppgifter på hemsidan! Men vi ska i alla fall försöka få ihop något till redovisningen på torsdag!
Jag ska nu plugga lite till provet imorgon. Skulle egentligen gått på agilityträningen! Men eftersom Nessie ändå inte kan följa med så tar jag det nästa gång, hinner ju verkligen inte!
Jag funderar också på om jag verkligen ska hinna träna på tisdag?! Men måste ju, ska ju träna inför vårruset!!!!
Sen måste jag ju säga Grattis till Sara som gick nolla i Emilios 1meter debut! Och även att det blev en riktigt bra kväll i fredags när vi firade Emelie och Frida! Äntligen liksom ;)
/em.

Kommentarer
Postat av: sara

Tack =) <3 DEt där med lite tid känner jag igen... tänk om dygnet hade 5 timmar till!

2010-04-25 @ 19:53:12
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0