21,52.

Hallå hallå!

Nu sitter jag hemma hos min syster! Och det snöar himla mycket ute! Jag tror dock att jag måste gå och lägga mig snart.. trött! Plus att jag måste rota igenom Johannas garderob också, eller klädhög kanske jag ska säga?!

Jag har också varit i stallet idag. Red Sunshine lite, mycket att jobba på! Men sen är hon ju faktiskt sent inriden, och inte mycket riden. Så egentigen ingen stress, inte heller för att jag inte har något speciellt mål med en deadline, som kanske 4-årschampionatet. Man kanske ska lära henne hoppa innan man börjar fundera på det ;)

/em.


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: åh! Vad är det för bomvidd på sadeln? och tum? samt pris?

2010-12-22 @ 01:41:05
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0