2010-02-02.

Så äntligen hemma hos älskling efter praktik och träning! Det är så jobbigt att jobba i ett köpcentrum, i alla fall när man inte ser hur det ser ut på utsidan. Precis som förra året, när jag var på Allum, man hade ingen aning om vad det var för väder ute. När jag var ute på lunchen idag så var det bra väder, eller ja.. hyfsat! Men när jag är på väg ut ur Nordstan, ser jag att något är "fel", det snöar igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Usch, nu får det faktiskt sluta! Vi är stora nu och vill inte ha så mycket snö, det kunde väl kommit för sådär 8 år sen istället?!

Sen, jag kollade på Vakna med The Vocie i morse (som vanligt, skönt att vakna till, haha!). Idag hade Kjell med sig ett "bra" paraply, eller ja, väldigt bra om man absolut inte vill förstöra håret!! Men så sa dom ungefär så här, att det var onödigt, eller smart om det regnade åt sidan! Något som tydligen aldrig händer i Stockholm!?!!!! För dom fick ju ett mejl ifrån en i Göteborg, som sa att det är jättesmart att ha i Göteborg. Va fan, i Göteborg hoppar man ju över att ha paraply över huvudtaget eftersom man ändå blir helt genomblött så fort det regnar!! Det är ju ännu jobbigare nu när det snöar, det gör ju jätteont att få det i ögonen, haha!

Paraplyet, smart eller?! ;) Haha! Finns tydligen att köpa på Buttericks, om det är någon som vill ha det!


/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0