Cute Is What We Aim For.

Snart ska jag åka och träna! Vi får se hur det går med knäna, för ska antagligen springa. Märkte däremot att det inte finns ett enda pass idag, tror det var någon utbildning eller något! Tyckte jag var lite tråkigt. Men Vi får göra vårt bäst i alla fall, haha! Sedan blir det ju en sväng på stan och kolla på skor!! Även byta mina nya leggins, då massa sömmar har gått upp!! Usch, inte alls roligt, hoppas dom har kvar ett par i min storlek.. man vet ju aldrig!

Jag fattar inte heller vad dom hänt med ljudet på denna datorn!? Spotify fungerar jättebra, men inte youtube! Det kommer INGET LJUD!! Vad har hänt egentligen?! Så nu är jag jätteledsen för jag inte kunnat lyssna på en jättebra låt på hela morgonen! Men det får väl vänta tills jag kommer hem, om min bror tillåter mig... för senast lätt det ju superbra, då han skulle sitta inne på sitt rum och spela massa fjortismusik för att överösta min muisk! (Y)

Men nu ska jag kolla när bussen går! HA DET!
/em.


Kommentarer
Postat av: hmm

jaså du...det tror jag inte

2010-02-06 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0