Give me.

Jag har kommit på vad jag vill ha födelsedagspresent! Två saker, eller ja, jag har inte prova det än... Så nu vet ni, det är faktiskt mindre än 2 månader kvar!

Kenzas skinnjacka, den rosa! Kommer inte ut i butik förens i mars, men om den är lika snygg som på bilden, vill jag ha den!


Kenzas skor med, jag tycker dom är assnygga, lagom höga för mig som inte kan gå i för höga skor pga. mina dumma fötter! Och heller inte utan platå på tåna! 799:- på t.ex. Fanny Michel!


Snart ska jag äta mammas hemmagjora pizza och vin till! Sen blir det, som Frida säger Årets höjdpunkt! (....inom tv-världen!) Haha, första deltävlingen i melodifestivalen!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0