onsdag.

Jag är helt slut och min rygg är död efter dessa fyra dagarna! Jag ju ridit söndags, måndags och idag, plus att igår var det praktik och sedan core! Det är ju faktiskt ganska jobbigt att rida en häst på 175 cm, speciellt när man inte ridit en sådan häst på 2 år!! Det otroligt skoj!! Dock gick första delen av dagens pass inte bra alls, jag kunde inte slappna av i mina armar och det gillade hon inte! Men det gick som tur var bra sedan och då gick det riktigt bra!

Oceana Cosma innan ridpasset, kallt säger hon! Dock vet jag inte vad som händer med min mobilkamera, eller det ser inte ut så på mobilen endast på datorn.


Today efter ridningen!


Jag har hittat något som jag nog ska länka med i min nästa jobbansökan! Eller vad tycker ni?! ;)
http://www.dn.se/sport/hasttjejer-ar-av-det-ratta-virket-1.579415

/em.


Kommentarer
Postat av: jenni

hon ser jättefin ut emelie :)

2010-02-26 @ 10:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0