Run it.

Imorgon gäller det! Då ska vi kolla om min kondition har blivit något bättre. Ännu bättre att jag knappt kunde gå igår efter gymmet, mina knän mår inte så bra efter 10 år på hästryggen! Så kanske inte går så jättebra imorgon på testet, speciellt då det gör ont när man inte går vanligt, eller om man felplacerar det när man går vanligt, typ ganska ofta.. Något som man också kanske lyckas göra då man ska vända typ 100 gånger på testet!! Jag ska få ett skydd av pappa, men inte förens på tisdag.. så om det inte går så bra imorgon, vilket det antagligen inte kommer att göra eftersom jag inte kommer våga satsa som en galning! Förhoppningsvis får ska springa igen nästa vecka på lektionen!

Sen har ju pappa räknat ut att jag springer varje km 2 minuter för långsamt. Och eftersom jag, vi, ska springa vårruset ett gäng, vilket är 5 km långt! Mitt mål är att springa på 25 minuter, eller bättre!! haha!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0