FREDAG.

Nu är jag hos älskling efter träning och skola! Jag simmade faktiskt 800 m, men tycker det är så himla tråkigt! Så tyckte det var duktigt av mig... fast nu sitter jag dock och äter en Ben & Jerry's! Haha, men jag ska faktiskt börja plugga nu! Jag vet inte riktigt hur, men vår engelskalärare tänker tyvärr inte riktigt hela vägen... eller något sånt. Som min pappa skulle sagt, hon har inte alla hästarna i stallet! Nä, usch vad elakt. Men vi ska på onsdag redovisa i grupp, 4 st, om stress. Hela redovisningen ska vara 30 minuter lång.. Ja, men hur mycket lektionstid har vi fått på oss att göra det då? Jo, nämligen en timma idag! Så nu sitter jag här och ska skriva min del av stressredovisningen på engelska, vilket ska vara mellan 5-7 minuter ungefär. Alltså bara min del!!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0