Häääääääst.

Riktigt härlig dag i skolan idag, 9 - 13.30! Härligt, ännu bättre med tanke på hur mycket träningsvärk jag har i bena!!!!!!!!!!!! Haha! Men ja, jag har även svarat på en medryttarannons... plus att min pappa precis ringde och sa att det finns en medryttarhäst till mig. Fast det roliga var ju att det antagligen är samma häst! Haha, men alltid lite bra med förtur! Med tanke på att det var ett sto på 10 år, 175 cm (GILLA GILLA GILLA), hopphäst, man får träna och tävla plus att det är GRATIS! ME like it! Jag har ju nu bestämt att jag inte ska rida en häst bara för att, utan den ska vara bra, allt ska vara bra. Men det ser bra ut nu kan jag ju säga!

/em.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt :D Låter bra, halvblod hoppas jag?!

2010-01-21 @ 16:56:00
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0