Måndag.



Lång dag i skolan idag, ändå fick vi sluta tidigare. Det är jobbigt med tanke på att vi inte slutar förens tjugo över fyra på måndagar. Inget man gillar kan man ju säga, plus att det ändå känns som det är otroligt onödigt att vara där eftersom vi knappt gör något ändå! Men men... imorgon är det praktik igen! Nya tag där med, även om det inte börjar så bra då jag inte kan prata ordentligt. Jag vet inte om jag ska gå, men ska nog göra det och be om att få vara på lagret eller något, haha!

Efter skolan har jag i alla fall tagit det otroligt lugnt kan man ju säga! Jag har bara legat och kollat på tv hela eftermiddagen! Men jag är ju faktiskt sjuk! Nu ska jag däremot gå och lägga mig snart, fast det blir nog ett tag till antar jag!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0