The day.

Så nu är jag HEMMA! Sitter/står just nu och skriver på fältuppgiften i praktisk marknadsföring C som ska in imorgon. Nej, jag har inte kommit så långt än, men jag ska ju bara skriva rent det. Nu är jag i alla fall rätt seg. Idag har jag ju varit på mitt första BodyCombatpass! Det var jätteskoj och jobbigt. Jag tyckte heler inte det var så svårt som alla har sagt, man kom in i det snabbt.

När jag tog en liten sväng på stan idag, för att jag skulle göra fältuppgiften, så lyckades jag istället shoppa lite på rean! Jag köpte en stickad koft på MQ, för 299 kr på rean.



Sedan även grattis till min storebror som fyller 21 idag!

/em.


Kommentarer
Postat av: Anonym

glömt byxorna som vanligt...

2010-01-28 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0