Torsdag.

Ja, jag är fortfarande lite sjuk. Men det har aldrig stoppat mig?! Ikväll ska vi fira Titti, igen! ;) Fast denna gången ute, på Sticky! Det ska bli riktigt trevligt, frågan är ju bara hur man ska ta sig hem... eller orka ta sig hem i kylan! Dessutom gå upp till skolan imorgon! Men jag ska göra det! Dessutom utan att bli ännu sjukare. Hmm, ja det funkar kanske.

Jag har ju faktiskt redan börjat min morgon med en kopp TE(!!!), vilket jag tycker är otroligt äckligt. Jag drack 1/4 av det. Samtidigt som jag satt i soffan och läste ut min bok. Boken, Live to Win - Låtarna som skrev mitt liv, av Andreas Carlsson, var bra! Den var otroligt lätt att läsa måste jag säga, och när man sätt honom prata i Idol känner man verkligen att det är han som skrivit boken. Nästan så man hör honom säga vissa uttryck i den. Så för er som också gillar självbiografi, borde ni läsa den tycker jag!



/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0