25 mars 2010.

Nu kanske jag ska börja plugga?! Kanske ja. Men måste ju säga att jag aldrig tänker gå på Yoga igen, skittråkigt! Men pilatesball var ganska skoj, lätt igen, det kan ju behövas!

För de som inte vet, var vi igår på Ullared med klassen! Studiebesök och 2,5 timmas shopping, - 600 på kontot! Ganska bra, med tanke på vad jag köpte. Självklart hästavdelningen, ett par snygga bruna ridbyxor och en matchande korallfärgad pike. Hittade också sommarens väska! Liten, brun och skitsnygg. en svart söt klänning, leggins och lite smått, som hårinpackning, ansiktskräm, bok(! Gucciboken, vad den nu heter!), lite ansikttvätt och sånt där. Även ett jättesött nagellack, ljusrosa!

Precis kollat på ponnyakuten, haha! Det är mysigt, jaja, men jag är inte konstigare än Titti och Susanna! ;) haha! Nu börjar jag bli lite pepp inför imorgon. Eftersom imorgon blir det restaurangbesök med de sötaste tjejerna, för att fira min födelsedag! Mysigt som bara den.

Nä, men nu ska jag börja skriva ett asbra religionsarbete. Inlämningstiden är faktiskt fördröjd tills måndag! ;)
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0