Akuten.

Sitter på akuten just nu, med min syster och Simon. Men nog om det ;) Praktik idag, gick väldigt fort faktiskt. Lyckades gå därifrån med ett plagg också, sista av den, jättsöt och väldigt populär men inte så synlig kan man väl säga på ett sätt.

Ridning igår, det gick bättre faktiskt. Väldigt jobbigt för hon är överkänslig i sin mun nu då hon börjat fälla. Och jag som inte har den perfektaste handen heller, så kan det bli lite jobbigare. Men det är asbra träning, så nu gäller det för mig att få en bättre hand! Får även säga typ grattis till Sandra också, dom tävlade ju första tävlingen på väldigt länge i söndags. Och dom kom 6a tror jag det var, 110 cm.

Ja, i alla fall, fick precis ett sms av min systers som är inne hos doktorn! Hahahahaha, tänker däremot inte säga vad det stod, men roligt var det! HAHA!

/em.


Kommentarer
Postat av: sara

hörrödu! Du får ta med dig en slav som kan ta lite bilder när du rider henne!!!!

2010-03-17 @ 17:37:18
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0