Aschbergsgatan.

Sitter just nu i min systers säng,laptopen i knät och katterna ligger på kanten av sängen! Eftersom min syster blev inlagd igår så får jag ta över lägenheten lite, eller ja, över natten iaf! Dizzy och Spencer behöver ju mat och sånt dära konstigt! ;) Måste säga att det är lite läskigt! Mitt i stan, asgammal lägenhet på 170 m2 = jag + två katter! Dom är jättesöta!

Annars har jag varit i skolan och ridit idag. Sara! Titti har varit med en gång, men hittade aldrig någon kamera, så fick bli mobilen, inte lyckades bilder, haha! Fast du kan ju få se dom, tänker bara inte lägga upp dom, har till och med film!

Nu ska jag kolla på gossip girl och sedan sova, eller försöka. Frågan är ju hur jag ska få plats med fötterna?!
/Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0