Nice.

Trött, trött, trött. Mina ben smått skakar om jag spänner dom, eller ja inte har dom helt avslappnad och armarna orkar knappt skriva. Hm, men ridpasset gick bra! Himla skönt! Om man jämför med i fredags, så gick vissa delar, inga stora, lite sämre, vissa som i fredags och en del mycket mycket bättre! Så jag är nöjd, trots att jag ibland inte hade tålamod för att hon fjantar sig och inte tog skänkeln helt ordentligt. Ridning onsdag och fredag, sedan följa med på tävling på söndag. Gilla veckan alltså! Någon som vill följa med och hjälpa till, ta kort, eller något?! (a)

Cosma, hopphästen som jag iaf vet hoppat 180 cm banor, men tycker bommar på marken är skitläskigt! Men hallå, dom är ju faktiskt läskiga när man är klumpig och lyckas röra dom!?


/em.


Kommentarer
Postat av: sara

skojjar du? vilken galning har hoppat bana på 180? ok ett eller två hinder men bana :O??????? My god!

Jag följer gärna med onsdag om jag får =) ska kolla om jag kan men de tror jag.

2010-03-30 @ 08:40:41
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0