Söndag.

Inte orkat blogga på ett tag. Det gick faktiskt riktigt bra för oss på Svenska mässan, vi hade ju en liten säjltävling inom företaget också för att få oss att sälja ännu mer. Den gjorde ganska mycket kan man ju säga! Alla är nog nöjda och glada även om vi inte vann något, fast ingen hade nog förväntat sig det heller, haha!

Idag har jag däremot träna igen, det var ett tag sen nu! Inte hunnit och så har jag ju varit ganska sjuk. Och idag började även agilityträningen med Nessie! Det ska bli skoj, dock verkar det lite segt eftersom snön måste tydligen smälta bort.. fattar inte riktigt hur dom tänker! Men men, vi får se! Det gick iaf bra, ska bara försöka träna lite mer med Nessie också. Fått lite bra övningar!

Melodifestivalen igår också! Måste säga att, min favorit var ju såklart Salem! Men gillar Anna med, känns faktiskt som hon möter publiken lite bättre, hon ser ju så lycklig ut när hon sjunger! Vi får ju hoppas på det bästa. Även om de andra länderna hade Salem som favorit(?), eller kommer inte ihåg, men tror det!

Men nu ska jag plugga!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0