Långfredag.

Hej hej!

Nu var det längesen jag skrev! Som vanligt!

Just nu är jag ledig, var ledig igår med och ända fram tills tisdag! Riktigt skönt! Så igår blev det en riktigt härlig uteritt med Felicia och Poesi. Mycket galopp, jobbigt sa Sunshine! Speciellt när man är 161-2cm och ska hänga på en storgalopperad 174 häst! :P Men det är bra träning för den lilla fisen! ;)

Och på söndag blir det hoppträning igen! Förra veckan gick riktigt bra! Jag skärpet mig, och red istället. Så lika bra ridning i fortsättningen!


Men hur härligt är inte vädret!? Idag har jag och Susanna legat och solat lite. Det blev ju inte mycket färg, men lite i alla fall. Och man blev plötsligt mycket gladare! :)

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0