HALLÅ!

Hej! 

Precis kommit hem och hoppat i ridkläderna! Funderar på om jag ska cykla eller åka buss till stallet?! haha. MEN det blir nog cykla med tanke på hur mycket godis jag åt igår när jag passade J! & i morse för den delen med!

Jag ska i alla fall försöka rida idag! Med tanke på att det är plusgrader så hoppas jag att väldigt mycket smälter, speciellt isen så att det blir enklare att rida min Pärla! Idag blir det uteritt själva faktiskt! Paddocken är katastrof, eller det går att skritta och trava lite. Men det var meningen att hon skulle galopperas denna veckan, men nej det går inte!
Imorgon blir det Eurohorsemässan med Weronika! Det jag verkligen måste ha är ett dressyrspö! Jag lämnade ju kvar alla mina spön på Hagelyckan, fråga mig inte varför!! Det enda jag tog med mig var Susannas hoppspö, så du vet  Puss så har jag det i stallet om du undrar vart det tog vägen! ;) haha.

Sunshine & Cosma i hagen på Flåget! Från i september?.

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0