Hei der!

Idag känner jag att jag måste blogga! Lite blogghumör om man säger så! Dock är internet väldigt segt.. men men!
Som ni kanske förstår så har jag inte varit i stallet idag, utan Sandra var supergullig och tog S idag! =) Så idag har jag till och med jobbat över!!! Oj oj oj! Nä, kände att det behövdes, dock var väl det skit samma... men men sånt som händer. Och just nu sitter jag och väntar på att min chokladpudding och grädde ska bli klart!! Lyssnar även på musik!!
Dagens humör : Pepp alltså! Pigg också!
Dagens saknad : Mina söta små två underbara vänner Susanna och Titti, som jag inte träffat på JÄTTElänge!!
Dagens musik : Katy Perry - Firework
Dagens mat : Chokladpudding m. grädde!
Dagens dryck : Kaffe.
Dagens klädsel : Mörka jeans, randig klänning som jag har som tröja idag! 
Dagens kommentar : "Ikke intressert!! NEEEI!"
Dagens roliga : Ja med tanke på att jag bara jobbat.. men sånt bara jag och Lina förstår! Hm, antagligen Linas underbara kund! 
Dagens plus : Att jag fick en lite ledig dag idag! :)
Dagens minus : Allt grus på gatorna som gör att det är OTROLIGT jobbigt att gå med stövlar med klack!!
Dagens frisyr : Hästsvans!
Dagens göra : Jobba! Men nu blir det väl lite städa skulle jag gissa på...
Dagens person : Lina! 
Dagens bild: ..
/em.

Kommentarer
Postat av: Titti

Saknar dig med sötnos! Söndag <3

2011-01-27 @ 12:12:38
URL: http://nattstad.se/tittibuuws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0