Uuusch!

Detta är första dagen på länge som jag bara åkt direkt hem efter jobbet och inte gjort någonting, bara suttit vid datorn och kollat på tv! Men fyy vad jag är uttråkad!! Sandra var snäll att ta Sunshine idag. Men det kan ändå vara skönt att få en ledig dag ibland!
Men det ska bli så himla skönt att få min lilla tjej flyttad till Partille! Så att man slipper åka den himla vägen. Jag har faktiskt aldrig haft något med häst så här nära det kommer att bli snart. Underbart! Vilket gör det ganska mycket bättre när det faktiskt är min egna häst. Plus att det verkar vara ett jättebra stall! Så det ska bli riktigt sköööönt!!
Men hade tänkt lägga mig tidigt idag, har varit så trött det senaste. Även om jag precis varit ledig i 2 veckor.. (y)
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0