Life is what you make it.

Just nu håller jag på att ta lite kontroll på mitt liv.. Det är en del saker jag måste "fixa".

Men det ska bli så otroligt skönt att få tillbaka hästen, och kunna återgå till mitt vanliga liv, där jag alltid har något att tänka på. Jag mår bra, jag spenderar tiden där jag vill, jag återgår till min vardag där den är som bäst, jag kommer få kontroll. Men det ska bli lite skönt att få lite extra, med de "lyxbehandlingen" som är i mitt nya stall. Vilket kommer spara lite tid. Och jag kommer kunna prioritera saker i livet, som förutom häst är de bästa som finns, vännerna!

Men allt handlar i slutändad om prioritering, planering och vilja!
Nu kör vi så det hårdträning fram tills Sunshines vintervilan i dec/jan! Men mål ska fortfarande skrivas... Det kommer!



/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0