nytt försök.

Det som blev shoppat på Hööks var detta! :D


Igen.... Denna gången ska det hållas helt!


SNYGGASTE! Velat ha jättelänge! Men fanns bara i ponny, men Jättestort! Fick gå ut till transporten och se, verkade passa enligt Sandra. Så det fick bli det!
Pris 199:-

Sedan köpte jag även det tränset som jag köpt tidigare, fast i rätt storlek då! Full! Det finns ingen bild på det på Hööks. Då det aldrig varit med i katalogen eller på hemsidan. Men jag får ta ett kort någon dag. Det matchar i alla fall jälvigt bra med ländtäcket!

/em.


Kommentarer
Postat av: Noomie

Ja precis. Åh, vad skönt för dig! Då kan du ju kpncentrera dig mer på din häst och er träning, måste bli jätteskönt!(:

2011-07-06 @ 09:47:24
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Noomie

Ett sånt ländtäcke har jag nästan också, men från Charlies(:

2011-07-06 @ 09:48:43
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0