Semester.

Ja det kanske var dags att blogga lite igen? Min käre vän Sara gav mig lite inspiration!

Just nu har jag semster i 2 veckor, men det är inte så mycket vila på det. Utan jag är på intensivkurs! Och hade idag min första körlektion ever! Lite läskigt var det, men så himla mycket enklare bil än mammas! Så det är där jag kommer tillbringa väldigt mycket av de 2 kommande veckorna.

Plus att på söndag hämtar vi hem Sunshine! Äntligen kommer min lilla Pärla hem! Det ska bli så himla underbart att få rida igen och vara i stallet.

Fast imorgon ska jag faktiskt låna en häst i stallet, Urlin! Jag och Johanna ska ta en lite uteritt, hoppas på att det inte regnar bara!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0