21,01.

Idag behöver jag skriva av mig lite!

Jag vaknade i morse med feber och Jätteont i halsen. Lagom roligt, när jag visste att jag var tvungen att ta mig upp till stallet och tvätta hela boxen. Så det blev en lugn förmiddag, väntade på Susanna som skulle låna lite klänningar av mig. Sedan bar det av till stallet.

Men tog så klart en alvedon innan jag åkte, det gick ganska långsamt att gå till stallet men annars gick det bra. Behövde nog lite luft tror jag. Boxen är ren, och allt ligger uppe på loftet så att dom kan spola taket imorgon. Vilket innebär att Sunshine får stå ute fram tills vi byter stall 1 augusti. För jag orkar inte lägga in torv och sedan ta ur det och göra rent igen!

Tanken var egentligen att vi skulle ha ett pass i paddocken idag. Men nej, det orkade jag inte. Så det får bli imorgon eller på måndag. Så hon får gå och äta sig ännu lite rundare! Tror jag ska dra ner till på maten hon får inne i stallet!


Riktigt gammal bild på mig och Ville (ridskolehäst).

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0