Mye mye mye.

Nu är jag hemma igen! ;)

Idag har jag varit och lämnat kontrakt i mitt nya stall! Det ska bli riktigt spännande att flytta. Men det är ju två månader kvar. Så det är ju ett tag, men det är ju bete osv emellan. Men Titti var i alla fall med, kollade lite på hästarna och sådär. Tog en fika i stan innan vi skildes också! :)

Nu ska jag ner och hämta min resväska och packa och sedan till stallet! Lördag åker jag ju till London! Och imorgon ska jag jobba + stallet + kvällsfodring. + att jag ska försöka fixa så mycket som möjligt så att Johanna slipper göra så mycket! Mycket jobb alltså! + att jag ska rida ;)

Så nu ska jag ner till källaren!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0