20.

I onsdags fyllde jag 20 år! Hihi! Så vad fick jag i present?

JO! Inte bara pengar och en jacka som jag önskat mig. Utan en resa till London! Som har blivit en liten "tradition", fast nu är ju jag sista barnet för pappa, haha ! 

Det började med att vi skulle åka till Hawaii när pappa fyllde 50 år, där av 9 flyg under en period av 3 veckor. Och då min pappa och syster fyller år med 2 dagars mellanrum, fyllde Johanna även 21 år där. 

Dock har Johanna alltid varit flygrädd.. Och pappa ville ju självklart inte riskera att betala för en person som sedan inte vågar gå på flyget! Smart nog, så fick Johanna där av en Londonresa året innan, när hon fyllde 20 år. Då hon är äldst var det ganska bra för mig och min bror som senare fyller 20, och fick samma sak i 20årspresent!

Jag är däremot den första som åker på vår/sommar. Så den 4 juni flyger jag till London!



/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0