Shopping.

Hej hej!

Idag har jag varit på Ullared! Sandra frågade om jag ville följa med, varför inte? Lite shoppat blev det! T.ex. läderbalsam som faktiskt tog slut i början av veckan, så ett ullaredsbesök var faktiskt väldigt passande!

Det fanns faktiskt en del på hästavdelning, hade definitivt shoppat mer ifall jag kunde lägga pengar på det! :) Bland annat fleecetäcke, ländtäcke, boots osv! Men inte idag! Utan fick istället hem :







Hittade en snyggt och billigt pannband! Det får duga på tävlingar för tillfället! :) Kanske tar med det och provar idag! Och en lite boll, leksak i boxen, vi får se om hon gillar den!! 

Just nu fick jag för mig att jag ville skritta ut barbacka! Hm, vi får se hur jag gör med det! Mamma ska i alla fall köra mig, då det öser ner snö just nu!! Va fan hände?!

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0