Oluolu.

Göteborgsvarvet idag! Tyvärr såg jag varken Emma eller Pontus när jag var där och kollade, men man får ju hoppas att det gick bra för dom :) Det hade ändå varit lite skoj att testa att springa någon gång, fast när man tränat jävligt mycket först då! För tänk liksom hur skönt det är att komma i mål! Och hur grym man känner sig!

Nu sitter jag i alla fall här, pratar med Jenni på msn.. Crille är här, men dom spelar typ Fifa med Marcus bror, inte riktigt något jag ska satsa på! Men tror jag ska gå in och göra lite hårinpackning istället för att sitta här och tönta mig!

/em.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Vi kan anmäla oss till nästa år!!

2009-05-18 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0