Hoppträning.

Hoppträningen gick bra! =) Vi hoppade ju inte så högt, fast hon höjde åt mig en sista gång. Men jag har ju inte hopptränat på två år ?!!? Skit, att det var så längesen! Så jag behövde få igång allt igen. Och det fick jag hyfsat iaf. Men det är ganska enkalt, när man rider en häst som gör helt korrekt om man själv gör rätt! Det blir ju en annan känsla kan man ju säga. Men lärare verkade gilla henne, eller de flesta :) Konstigt?! ;) haha

Men imorgon blir det dock dressyr! Vad ledsen jag blir!! Vill ju hoppa! :D

/em.


Kommentarer
Postat av: Titti

jag vill också rida dressyr! Längtar tills min lilla ponny börjar lära sig! : DDD

2010-04-11 @ 20:47:58
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0