Hawaii & San Fransisco.

Nu laddar jag upp lite bilder från Hawaii och San Fransisco, passar väl bra så här på sommaren? Speciellt då det är så jättehärligt väder som man kan njuta av!


Jag & min syster på Pearl Harbor, lika?!


Hela familjen i Honolulu, på väg till Kryssningen.


Hawaii's tvillingtorn ;P


På båten, det var lite långt upp...




Ford Mustang GT
En sån här vill jag ha, så det så!


På pappas födelsedag, i Pink Champane Bar på båten.


Sista bilden från Hawaii fick bli på en ko, som vi såg på väg till Hana.


San Fransisco


Massa backar!


Golden Gate, sjävklart var det dimmigt den dagen!


Dagens bild får avslutas av massa sjölejon som låg i Pier 39!

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0