You don't know what you got till you're missing it a lot.

Idag känner jag mig himla duktigt och väldigt lat på samma gång. Jag har absolut inte gjort någonting idag, vilket känns jävligt piss med tanke på det braiga vädret. Men vad gör man?! Jag får hoppas på fler soliga dagar de närmaste helgerna! Och förhoppningsvis en sista minuten. Men inte för att vara för överbelåten, så känns en sak väldigt bra nu.

I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in a pouring rain
The more I had to change I'd just stay the same


/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0