Ching Chong.

Jag har precis nästan duschat klart. Redan pluggat några tal matte, ätit frukost och varit ute och sprungit med Ness. Det tog oss endast 10 min, ja eller 11 för att vara exakt. Inte så långt, men kom precis på att det tog mig 10 min och 38 sek att spring 2 km i skolan. Fast inte riktigt lika långt denna gången, jag var ju tvungen att ta upp lite saker på vägen! Men det gick iaf bra, Ness var lite jobbig i början då hon vill springa jättesnabbt. Men till slut, när vi sprungit mer än halva vägen började hon bli trött och sprang i samma tempo. Även om hon är bra på att springa har hon aldrig sprungit så. Haha.

Men nu ska jag fortsätta plugga matte! Och sedan kolla med Susanna när vi ska åka till stallet. Hoppas bara Bajkal mår bättre idag, för jag vill ha en galen uteritt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0