Great!

Jag gick upp 2,5 timma innan jag skulle åka. Ändå lyckades jag vara så långsam att jag fick stressa som en galning. Vände min väska ut-o-in, slängde i alla saker jag skulle ha med, satte upp en konstig tofs och sprang till bussen med tre minuters marginal. Endast för att inte missa min lunch med Titti på Espresso House. Vi begav oss sedan till skolan för två timmars engelska B-lektion. Vi läste, kollade på en film och gjorde grammatik. Great!

Nu är det däremot bestämt, jag har bara Rocket i en månad till! Sedan blir det gym och Storås(?). Jag måste satsa mer på min träning, för mig och för ridningen. Därför blir det hårdträning på gym och typ en dressyr eller hoppträning i månaden. På så sätt får jag ut någonting av det iaf!

Men nu vill mamma ha datan!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0