Nothing you can...

Det är verkligen segt på tisdagsmorgonar, jag vill verkligen inte åka till praktiken. Det känns inte alls lockande, även om det är skoj. Jag vill ha praktik på torsdagar igen. Ge mig! Men började lite i butiken idag, sedan ner till lagret med Nathalie. Eftersom jag är praktikant fick ju jag gå och slänga kartonger. Det gick ju bra, haha, fattade inte riktigt hur man skulle göra och fastnade med nyckeln i dörren.. Men till slut så, när jag fick hjälp! Resten av dagen var lite både uppe och nere, skön dag faktiskt. Jag åt självklart lunch med pappa också, och har nu fixat 310 kr till i riskkapital. Sen köpte jag ju ett usp-minne som pappa fick så jag äntligen kan få de efterlängtade bilderna från Hawaii. Ja, dom är lite sega, men inte riktigt lika vana med datorer som vi är!

Men nu ska jag egentligen plugga, men orkar inte riktigt. Men har kollat klart allt på datan, nästan, och lyssnar för tillfället på Akon - Sexy Bitch. Så snart så!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0