Viva la vida.

Om det var något som trodde att man skulle träna med en pilatesboll under ett pilatespass, så har ni ju helt fel! Det var det tråkigaste jag någon gång varit på. Och det fungerade utmärkt att vara sjuk. Men ja, något kanske det gav... jag lärde mig att andas?!


Sen måste jag ju säga att jag hittat en ny favoritaffär, eller ja kläderna där är inte så fina, men sakerna. Väskor, sminkväska, strumpor, vantar och mössa. Jag kanske ska köpa en mössa och vantar istället för vinterjacka? Det låter jättebra tycker jag! Fast jag vet ju inte ens vad för jacka, så i värsta fall så få rdet väll bli mössa och vantar!

/em.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅåh vilken affär?? Jag behöver också mössa och vantar:)

2009-10-24 @ 20:02:29
URL: http://emelieolausson.blogg.se/
Postat av: sara

haha men andas är ju oxå bra att kunna ;)

2009-10-26 @ 17:50:34
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0