Spring blossoms you to me.

Så nu ska jag snart gå och lägga mig! Jag tycker faktiskt jag börjar bli riktigt duktig, sen är det ju väldigt skönt att sova. Eller ja, förutom att jag nu märkte att klockan var mer än vad jag hade tänkt, haha! Men jag ska ju gå upp vid 7 imorgon eftersom jag ska åka och simma! Ännu duktigare, haha! Jaja...

Men för att jag för en gångs skull ska angagera mig i något http://www.namninsamling.se/index.php, skriv upp ditt namn! Om du gör det bidrar du till att ridsport ska bli en friskvård, alltså behandlas som alla andra idrotter. Kom igen!!

Sen undrar jag ju vem det var som hade kommenterat?! Ja, hon heter så... sen har jag ingen aning om resten! (?) Jag är vääääääääldigt nyfiken av mig..........! Haha!


Sen ska jag väl kommentera att jag vill ha vår och sol! Därför lägger jag ut denna übersnygga bilden på mig ifrån San Fransisco, haha!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0