Rexie.

Idag har jag friserat Sunshine! Fick lite tips av en i stallet att fläta hela manen till en sida och ha det så i två dagar ungefär, och sedan göra det lite då och då! Så kommer den att lägga sig på en sidan.. Men Ja! Jag skulle nog inte klippt den först! Inte för att manen är kort nu men för kort för att fläta, allt åkte upp när jag släppte in henne i böxern igen! Får typ knoppa hela manen istället?! Så kanske är lägger sig istället! Fast ja då blir det kanske inte så bra....

Sedan hade jag en som provred S idag.. söker medryttare, lite halvt! Men inte blir det denna tjejen, NEJ tack! Fattar inte hur folk tänker när dom rider!? Kollar ni inte på världscuphoppning eller dressyr kanske?! INGEN sågar ner sina hästar i form!!!

Sunshine stannar och fryser fast mitt på ridbanan. Efter 10 minuter ger ryttaren upp! Och inte konstig att Sunshine inte ville ridas mer med tanke på att hon började få ett skavsår vid bettet! Stackars lilla Pärlan! Hon kommer bli en riktig Läromästare när hon blir stor! :)

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0