massa koppar.

Nu skulle jag egentligen varit på jobbet! Men nej, förkyld ! Så vilar idag så jag kan jobba resten av helgen!

Så dagens planer, förutom att kolla The Big bang theory med en kopp te i handen, så ska jag till stallen. Cosma ska ridas ut, för imorgon blir de dressyrträning! Och Sunshine... hon ska longeras är tanken!

Gårdagens pass
Det var ändå lite framgång. Red i hagen, då hon bara har en sko... och nickar ganska ordentligt när man longerar i paddocken, men gräshagen fungerar utmärkt! Efter ett tag så slutade hon resa sig och bråka varje gång man kom till grinden, 1-0 till mig! Skrittade mest och försökte bara få henne att tänka frammåt, istället för uppåt!

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0