1 augusti.

Lite frukost på det! Gröt med lite hallonsylt! Och snart ska jag bege mig till stallet.

Det är ganska mycket jag ska göra.. eller kanske inte! Men Sunshine ska på återbesök på Åby kl 13. Så hon måste borstas osv. Hon får ju egentligen inte gå i stor hage (vilket hon gör) och heller inte geggig (vilket hon gör). Så benen ska tvättas ordentligt och hon ska bli ren! Men vad ska man göra med en häst som river staketet varje dag i sin sjukhage? Och nu har det regnat så mycket så de små gräshagarna blir geggiga snabbt!

Men lite spänd på vad dom kommer säga om henne! Nu har jag i alla fall räknat ut att hon har stått i 3,5 månad sedan första besöket på Åby. Då allt blev väldigt utdraget. Igår var det 7 veckor sedan operationen. Vi får hoppas på det bästa! Nu kanske det blir skrittas utsuttet? :)


/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0