Inte okej.

Jag kan ju i alla fall säga att jag inte alls är på humör!

Både igår och idag så har jag tagit in Sunshine och haft henne inne under dagen för att hovslagaren skulle komma. Igår hade jag däremot bilen, så då kunde jag enkelt åka dit efter jobbet och släppa ut henne, då han sagt att han inte kan komma men istället säger "I will go tomorrow". Men nääähä, Sandra smsar och säger att han inte är där halv 8. Och kl 9 så är han inte heller det. Skönt nog så har jag en snäll person i stallet som tar ut Sunshine igen. Så jag slipper sätta mig på bussen igen kl 21,47, vara i stallet 22,09. Ta ut en häst som LIKA GÄRNA kunde varit ute i hagen, ta bussen hem igen 23,18 och vara hemma innanför dörren ca 23,45.

Så nu, imorgon kommer min lilla häst anlända till Åby Hästklinik med med hemska hovar, som är snea och för långa. Underbart när man ska kolla om hästen är helt återställd efter operationen!

VARFÖR I HELVETE SKA ALLT INNEBÄRA PROBLEM!?!?!???!?!

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0