Hästnytt.

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Och för att jag bara skriver om hästar här så får jag väl fortsätta med det.. Sunshine har vintervila nu, i ca 2 veckor till. Eftersom det hände en liten olycka för 2-3 veckor sedan. Då hon fick för sig att hoppa över paddockstaketet när min medryttare lekte horsemanship med henne. Dock överskattade hon sin hoppförmåga och jag bestämde mig dagen efter att ringa vet så att det fick sys. Så hennes vintervila blev 2-3 veckor tidigare än planerat. Men detta innebär ju att jag kan sätta igång, och komma igång med henne 2-3 tidigare än planerat! Så nu ska jag lägga upp en planering, från målen som Sandra skrev till mig i somras, som jag inte kollat på ngt nu i höst. Sedan kommer ju även Cosma hem 1 Mars, och nu är det också bestämt att jag inte bara ska hoppträna henne 1dag/v utan också rida henne 2 dagar/v , alltså 3 dagar i veckan blir det Cosma också! Riktigt roligt! Så snart är jag igång på riktigt! :D /em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0