Ett fel närmare rätt.

Nu var det på tiden kanske? Med tanke på att Sara faktiskt håller sitt löfte om att blogga.. Så kanske jag ska passa på också? Mina dagar består mest utav häst häst och lite jobb, självklart vänner också! Så sitta här och skriva hinner man knappast!

Cosma går det i alla fall framåt med! Börjar förstå henne lite bättre nu. Det var en i stallet som frågade mig hur hon är att rida.. Jaa, ganska nervig! Men jag börjar hitta henne snabbare nu efter att hon spänner sig och flyger i luften! Så framsteg gör vi.
Häromdagen var vi på galoppbanan och konditionstränade, krävs lite mer av henne innan vi börjar hoppträna! Men snart så :)

Och min lilla Pärla! Jag har henne helt själv nu i alla fall, skönt! Medryttare är inte riktigt min grej, eller ja en som passar mig kanske hade fungerat bättre! :P Så ett problem borta. Massören är bokad och Åby kommer i vecka 16. Så snart får vi reda på om det faktiskt är något fel på henne..



/em.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha bra emelie ;) Nu var de dock ett tag sen för mig...

2012-04-13 @ 18:36:05
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0