Snusshine.

Nu sitter jag här på min lediga regniga dag! Blivit ringd av chefen typ 4 gånger, men inte svarat.. LEDIG idag sådeså!
Tagit det väldigt lugnt, i sängen och framför tvn hela dagen, mysigt! ;) Sedan käkat med pappa i stan! En sväng till bolaget med far, så nu är helgen räddad! En flaska rött och en flaska vitt, mums!

Nu ska jag ska ta o bege mig till stallet! Ta en liten promenix med min bushäst. Hon är lagom pigg nu och sliter sig hehe.. Jag har typ sträckt alla muskler i hela högerarmen känns det som. Men hoppas verkligen att återbesöket på fredag går bra för annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra!?
Jag har i alla fall kollat igen alla veterinärräkningar ifrån hela grejen. Allt som allt med operation, återbesök, lymfangi, hovledsinflamation, medicin osv har det kostat 46 870 kr. Självklart har jag inte betalt allting, lite jobbigt i så fall ;) Försäkringsbolaget har gått in och betalat 31 605 kr, medans jag har betalt 15 265 kr, sedan den 19 april. Varav 3 600 kr bara är dyr medicin...! Usch och fy, hoppas att skiten är över nu på fredag!



/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0