26/12-08

Stan idag med Titti och Josefine! =) Gjorde mig av på 320 kr! Men då fick jag mycket.. 2 klänningar/tunika, present till Jenni, fika på espresso house och en dricka. Men fikan var nästan billigare än drickan. Jag skulle köpa fika till mig och titti, två små mocha latte och två scones med cream cheese.. det gick på 47,5 med csn! Men på kvittot tog han endast betalt för en mocha latte och en scones, men vad kvittar det!? Jag fick iaf fika för 25 kr! :)

Nu håller jag på att fixa mig för det är tjejmiddag hos Jenni =) Mysigt, dock bor hon så långt bort att de inte går några bussar. Både landvetter och Mölnlycke ska man tydligen inte kunna komma till på fredagkvällar, dit går det endast bussar en gång i timman! Vilket innbär att jag måste åka om en timma härifrån!

Julen är iaf snart över, ska få julklappar av mormor och min moster imorgon! =) Det jag fått är en ny mobil (samsung touchwiz!), smycken, klippning (!behövdes), matlagningskurs av mamma så att vi ska börja laga mat hemma.., lite pengar, en bok och lite små saker. Förhoppningsvis får jag mer pengar imorgon så att jag kan köpa mer kläder (a)

11 månader sen idag tjejer.. kommer ni ihåg ;)
Ching Chong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0