Äntligen fredag =)

Fredag igen =) endast en vecka kvar till lovet och två prov!
Hade prov i tisdags, de gick väl.. skit! Sedan red jag Rocket i onsdag. :) Träningsverk som fan igår! Annars gick de helt ok med honom. De kommer nog gå bättre och bättre, ska rida honom imorgon igen =)

Inte ens två veckor kvar till julafton och jag har bara 1,5 julklappar kvar. Jag, Susanna och Marcus var på Ullared igår och shoppade ;) jag köpte även en tomtedräkt till min fettokatt <3 haha, söt blev han även om han knappt kunde gå, haha. Nessiegumman fick också ett täcke och ett nytt halsband :)

Idag var de luciatåg i skolan, vilket jag missade. Jag var istället ute med Nessie och lämnade en påse på centralen för jag inte orkade bärra med den till skolan. Ska till Susanna sen och sedan vidare till sisjön, fenestraåterträffen =) Men nu ska jag fortsätta med min annons från pondus vårkollektion. jag har ingen aning hur jag ska göra den!!

ChingChong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0