Mmm... Loveli!!

Ett tag sen nu. Red igår , ute med lille Rocket :) Gick helt okej, lite problem i mitten av ritten då han inte ville gå fram, men tror att det ändå kommer gå bra sen när vi rider ut. Sedan var det ju lite båda läskiga och konstiga hundar vi mötte på vägen! Jag ska iaf rida på onsdag igen, då själv =) Mysgit, vill verkligen börja rida ordentligt igen!

Jag har inte alls gjort mycket senaste dagarna.. kanske hade behövt plugga lite i helgen men nej. Äntligen bara två veckor kvar till lov!! och där med tre prov, samhäll, näthandel och matte.

Jag har nog ändå lika konstig humor som min syster..
http://www.youtube.com/watch?v=4_dUmZUboZY


ChingChong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0