Äntligen fredag!

Upp tidigt i morse, kändes som jag inte sovit någonting när jag vaknade. Jobbigt! Dagen började med matematik B, underbart! ett måste att plugga i helgen, ännu en jobbig sak. Dagen fortsatte på bra, Min slampa kom och hälsade på också! :D Tråkigt utan henne i klassen, JA! Men riktigt duktig idag, klar med EU-uppgiften och valt författare! Jag har även pga. att jag var på hawaii i tre veckor, måste var kvar i skolan idag när alla andra går hem pga vårat ind.val uppehåll, själv är jag med en annan danspartner kvar i danssalen och kollar balett! Analysera den, jätteroligt. Men eftersom jag är så duktig, vad gjorde jag när jag kom hem? Jo skrev hela analysen. Slipper göra den tisdag kväll nu iaf.

Fast lägligt tills jag slutade, slutade även underbaraste Susselipuss! Tyvärr när jag kom till stan märkte jag att jag inte absolut har någon koll på mina pengar -.- Inte ens 100 kronor kvar denna månaden. hm.. vad har jag köpt? Ett par skor.. hm.. fikat!?! mocha latte?! Ja, usch nu får jag nog skärpa mig tror jag.

Sitter iallafall hos älsklingen nu. han duschar och jag låtsas vara honom och snackar med hans kompisar på msn! :D haha ^^

Chingchong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0